середа, 28 серпня 2013 р.

Модуль 3-4


    
       Навчання продовжується... становиться цікавіше.  Третій модуль допоміг з'ясувати роль у проектній діяльності ключових та тематичних питань, важливих конкретних цілей, що спрямовані на розвиток навичок XXI століття (лідерство, критичність мислення тощо). Четвертий модуль ознайомив мене з формуючим оцінюванням, його метою та інструментами. Особливість такого оцінювання в тому, що його використовують впродовж роботи над проектом і відрізняється від традиційного оцінювання. Цікавими виявились асоціативний кущ, ЗХД, які дозволяють виявити навчальні потреби учнів та скоригувати роботу над проектом. Можливо ключові та тематичні питання я перефразую, але це не просто зробити - щоб і навички мислення розвивати і не відійти від навчальної теми пов'язати їх з досвідом учнів' розбудити в них інтерес до дослідження.  Ще працювати та працювати ....

Немає коментарів:

Дописати коментар